jueves, 13 de enero de 2011

Que arriba el llop!


Que arriba el llop! d’Émile Jadoul (Col·lecció Lluerna d’Editorial Edelvives)


"El conill arriba cridant a la casa del gran cervo demanant que ho deixe entrar, que arriba el llop. El cervo li obri i li dóna la mà. Diversos animals més se n’aniran sumant a la casa del gran cervo davant de la imminent arribada del llop. Tots observen per la finestra, presos de les mans, amb gran expectació l’entrada del llop que ja s’acosta......"


Este conte ho vaig trobar en una llibreria per a xiquets (Sambori), li vaig tirar una ullada i em va encantar, perquè els xiquet/es estan acostumats a donar-li al personatge del llop el paper del roín, inclús juguen normalment que són perseguits per este animal.


Este personatge normalment els dóna "por", i quan vaig descobrir el conte vaig pensar que podia ajudar a desmitificar-ho, ja que el final és quelcom que no s’l’espera ningú.

Estic orgullós de la meua adquisició.

No hay comentarios:

Publicar un comentario